Кошик
87 відгуків
+380 (50) 145-77-03
+380 (97) 880-01-01
eshop
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Доставка "Нова Пошта" Доставка у відділення Нової Пошти (При замовленні необхідно вказати місто, номер відділення Нової Пошти або номер пошти та Ваші контактні дані). Вартість доставки – за тарифами перевізника. Адреса доставки кур'єром компанії Нова Пошта за вказаною Вами адресою (При замовленні необхідно вказати повну адресу, куди доставити товар та Ваші контактні дані - ПІБ та актуальний номер телефону): Вартість доставки – за тарифами перевізника. Терміни доставки Доставка товарів перевізником Нова Пошта здійснюється на протязі 2-4 робочих днів залежно від регіону доставки. Додаткова інформація про доставку Уважно огляньте товар при отриманні на відділенні транспортної компанії щодо цілісності упаковки, комплектності замовлення та можливих пошкоджень товарів отриманих ними при транспортуванні. За наявності пошкоджень упаковки, ознак втрати частини або повної комплектації чи пошкоджень товарів під час транспортування – складайте акт претензію у присутності представника транспортної компанії за встановленим зразком для відшкодування завданих збитків під час транспортування замовлення. Мала - до 2 кг - локальні 50 грн, по Україні 70 грн Середня - до 10 кг - локальні 80 грн, по Україні 100 грн Велика - до 30 кг - локальні 120 грн, по Україні 140 грн
  • Доставка кур'єром Нової поштиДоставка особисто в руки кур'єрською службою "Нова Пошта". У цьому випадку кур'єр "Нової Пошти" доставить товар за вашу адресу у вашому місті. Дані, необхідні для оформлення замовлення з доставкою додому: - Прізвище Ім'я по Батькові (повністю) - Номер мобільного телефону - Адреса доставки (місто, вулиця, будинок, квартира/або позначка, що замовлення в приватний будинок)
  • СамовивізСамовивіз за адресою 45400 Нововолиськ Героїв АТО 23.
  • Магазини RozetkaВідправка в точки видачі Rozetka здійснюється виключно за Пром-оплатою. Мінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки в точки видачі Rozetka складає 215 грн. Відправлення товару здійснюється наступного робочого дня після оплати товару. Товари оплачені під час вихідних днів (субота, неділя) або свята будуть відправлені в перший робочий день. Терміни доставки складають 3-7 робочих днів і залежить від служби доставки Rozetka. Замовлення не відстежується. Після надходження замовлення до точки видачі Rozetka вам буде надіслано SMS або повідомлення Viber (від точки видачі). Увага! Прохання не замовляти товари даним способом доставки, якщо товар потрібен Вам максимально швидко(сьогодні-завтра). Товар зберігається в точці видачі Rozetka 10 днів. Якщо за цей період покупець не забере своє замовлення, воно повернеться продавцеві автоматично. Товар повинен бути перевірений у точці видачі Rozetka на відповідність замовленому, відсутність браку та пошкоджень. Якщо товар не був перевірен у точці видачі Rozetka магазин не гарантує розгляд будь-яких претензій до товару. Замовляючи доставку до точки видачі Rozetka, покупець погоджується з умовами оплати та доставки.
  • УкрпоштаДоставка у відділення Укрпошти (При замовленні необхідно вказати місто, номер відділення Укрпошти, поштовий індекс та Ваші контактні дані). Вартість доставки – за тарифами перевізника. Адресна доставка кур'єром компанії Укрпошта за вказаною Вами адресою (При замовленні необхідно вказати повну адресу, куди доставити товар та Ваші контактні дані): Вартість доставки – за тарифами перевізника. Терміни доставки Доставка товарів перевізником Укрпошта здійснюється на протязі 2-7 робочих днів залежно від регіону доставки. Додаткова інформація про доставку Уважно огляньте товар при отриманні на відділенні транспортної компанії щодо цілісності упаковки, комплектності замовлення та можливих пошкоджень товарів отриманих ними при транспортуванні. За наявності пошкоджень упаковки, ознак втрати частини або повної комплектації чи пошкоджень товарів під час транспортування – складайте акт претензію у присутності представника транспортної компанії за встановленим зразком для відшкодування завданих збитків під час транспортування замовлення. Відправлення з понеділка до п'ятниці до 18:00, субота - до 15:00. Вартість доставки покупець оплачує у відділенні Укрпошти під час отримання замовлення. Доставка у пересувні відділення поштового зв'язку (ПОПС) здійснюються лише за 100% передоплатою!
  • Delivery
  • Meest ПОШТА

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата доступна за умови замовлення через каталог Prom.ua або сайт. Покупець оплачує доставку замовлення при отриманні згідно з тарифами перевізника. Товар зберігається складі 5 днів, після чого автоматично відправляється назад продавцю. Якщо покупець не з'явився за товаром, повернення грошей покупцеві буде ініційовано продавцем лише після отримання товару назад. Звертаємо вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохли для смартфонів, захисне скло та інші крихкі аксесуари. При отриманні замовлення, покупець повинен перевірити товар у присутності працівника служби доставки на наявність шлюбу та відповідність замовленому. У разі виявлення шлюбу чи невідповідності замовленому покупець, за допомогою працівника служби доставки, має скласти відповідний акт. У цьому випадку покупцю буде повернено гроші або товар буде замінено. Інакше жодні претензії магазином не розглядаються. Увага! Мінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки в точки видачі Rozetka складає 180 грн. (Доступна тільки для замовлень з маркетплейсу та програми Prom)! Увага! Магазин не надсилає замовлення Пром-оплатою до пересувних відділень поштового зв'язку (ПОПС) Укрпошти. Доставка у ПОПС здійснюються лише за 100% передоплатою.
  • ГотівкоюОплата готівкою можлива при самовивозі товару.
  • Оплата за реквізитами1. Зв'язатися з менеджером магазину за контактними даними на сайті. 2. Уточнити реквізити на оплату. 3. Після оплати необхідно будь-яким способом (телефоном, смс, e-mail, viber) зв'язатися з продавцем, повідомити про оплату, оскільки інформація про платника в деяких випадках недоступна. Зверніть увагу! Оплата провадиться на карту-ключ до Р/Р. Товар буде відправлено після надходження грошей на Р/С. При оплаті з картки іншого банку через системи Portmone, Robokassa, SendMoney, через сторонні термінали, платіж може йти до 3-х банківських днів! Жодних претензій, пов'язаних з несвоєчасним надсиланням, у разі відсутності повідомлення від покупця або здійснення оплати за допомогою карток інших банків, платіжні системи або через сторонні термінали інтернет-магазин не розглядає. Будь ласка, враховуйте це під час замовлення. Для термінової оплати використовуйте систему LiqPay чи WayForPay!
  • ПісляплатаПісляплатою не надсилаються товари, вартість яких нижче 150 грн., уцінені товари (косметичні та інші дефекти) та окремі товари (інформація про відсутність можливості післяплати зазначена в картці товару). Інтернет магазин залишає за собою право відмовити покупцю в оплаті товару післяплатою без пояснення причин. У відділенні Нової пошти покупець оплачує доставку замовлення згідно тарифів перевізника + послуги післяплати (20 грн + 2% від вартості товару). Звертаємо вашу увагу на те, що покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохлі для смартфонів, захисні стекла, картини за номерами та інші крихкі аксесуари. Товар зберігається в відділенні Нової пошти 5 днів. Після цього товар буде відправлений назад продавцеві. Повторна відправка в цьому випадку можлива лише після відшкодування покупцем вартості доставки у дві сторони. Покупець повинен перевірити товар у відділенні пошти у присутності працівника служби видачі. Якщо в ході перевірки буде виявлено шлюб, поломку або невідповідність замовленому, то цей факт повинен бути зафіксований на пошті (складається акт) та сфотографувань. Фото акту та фото товару відправляються продавцю. У цьому випадку товар буде замінено або покупцеві будуть повернуті гроші (за домовленістю). Якщо пошкодження чи брак товару не зафіксовано у відділенні пошти, товар обміну чи поверненню не підлягає.
  • Оплата на банківську карткуОплата на карту Приватбанку Після оплати необхідно будь-яким способом (по телефону, смс, e-mail, viber) зв'язатися з продавцем, повідомити про оплату, оскільки інформація про платника в деяких випадках не доступна. Зверніть увагу! Оплата здійснюється на карту-ключ до Р/Р. Товар буде відправлений після надходження грошей на Р/Р. При оплаті з картки іншого банку, через системи Portmone, Robokassa, SendMoney, через сторонні термінали, платіж може йти до 3-х банківських днів! Ніякі претензії, пов'язані з несвоєчасною відправкою, в разі відсутності повідомлення від покупця або здійснення оплати за допомогою карток інших банків, платіжні системи або через сторонні термінали інтернет-магазин не розглядає. Будь ласка враховуйте це при замовленні. Для негайної оплати використовуйте систему LiqPay або WayForPay! При отриманні замовлення, покупець повинен перевірити товар, в присутності працівника служби доставки, на наявність пошкоджень і відповідність замовленому. У разі виявлення браку або невідповідності замовленному покупець, за допомогою працівника служби доставки, повинен скласти відповідний акт та надіслати його копію продавцю. У цьому випадку покупцеві будуть повернуті гроші або товар буде замінено. В іншому випадку ніякі претензії магазином не розглядаються. Покупець оплачує доставку замовлення у поштовому відділенні згідно з тарифами перевізника. Покупець повністю оплачує упаковку крихких товарів, таких як чохли для смартфонів, картини за номерами, захисні стекла та інші к

Гарантія:

Гарантія:
На продукцію діє гарантія 12 місяців, крім наступних категорій товарів:

Акумуляторні батареї – 3 місяці!
Каркасні басейни – 14 днів!
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:
- Випадкового пошкодження (дефекти нанесені клієнтом);
- Ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
– ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
– пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
– ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
– природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
– пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- Наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

У всіх інших випадках Клієнт може зв'язатися з нашим менеджером за телефоном +38 067 551 57 33 повідомити про несправність придбаного товару та запросити гарантійне обслуговування або заміну товару.

Гарантійне повернення здійснюється за рахунок продавця, службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії.

Підтвердження гарантійного випадку відбувається за телефонним дзвінком нашого менеджера до Клієнта у перші 24 години після отримання та огляду товару.

Гарантійне обслуговування, ремонт провадиться в строк до 21 календарного дня. Якщо товар не підлягає ремонту, а гарантійний випадок відбувається заміна товару на новий протягом 24 годин після підтвердження не можливості проведення ремонту.

У разі негарантійного обслуговування ремонт здійснюється за попередньою згодою Клієнта, а оплата здійснюється двома способами:
- Повернення коштів через накладений платіж транспортної компанії.
– готівкою у нашій торговій точці при поверненні та огляді повернутого товару.

Повернення товару за гарантійним випадком до Клієнта здійснюється за рахунок продавця, службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії.

Повернення товару не в гарантійному випадку до Клієнта здійснюється за рахунок покупця, службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner